رازهای کشف کلمات کلیدی رقبا و پیشی گرفتن از آنها در نبرد سئو! در این مقاله، روشهای استخراج کلمات کلیدی رقبا را به طور کامل آموزش میبینید و به قلههای جستجو صعود میکنید.
با دیدن پیغام "خطای 404" دنیا به هم میریزد؟ نگران نباشید! در این مقاله، به زبان ساده به شما میگوییم که خطای 404 چیست، چرا رخ میدهد و چگونه میتوانید آن را رفع کنید.
سئو داخلی، اقداماتی برای بهینهسازی صفحات سایت برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است. در این صفحه از سئو24 مقالات آموزش سئو داخلی و شرح ضروری ترین فاکتورهای سئو آن پیج را بخوانید.
تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) دو روی یک سکه هستند که طراحی محصول را بر عهده دارند. UI چیزی است که کاربر با آن درگیر است و UX به مسیر حرکت کاربر اشاره دارد. در این مطلب به تشریح فاوت رابط کاربری و تجربه کاربری پرداخته شده است.
گوگل برای جلوگیری از رتبه گرفتن و فعالیت سایت های اسپم آنها را در سندباکس sandbox قرار میدهد و این بازه زمانی ممکن است 3 تا 6 ماه طول بکشد.در این دوره گوگل به سایت رتبه خاصی نمیدهد و معمولا رتبه ها نوسان بسیار زیادی دارند و هدف این کار جلوگیری از ایجاد سایت های اسپم است که فقط با هدف کسب درآمد ایجاد شده اند.
در سئو سایت عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و گوگل بیش از 200 فاکتور مختلف را برای رتبه دادن به یک سایت در نظر میگیرد. در این بخش از مطالب سئو24 نکات و فاکتورهای تاثیر گذار بر روی سئو را آموزش می دهیم.زمانی که کاربر عبارتی را سرچ میکند گوگل با استفاده از فاکتورهای مختلف نتایج را فیلتر کرده و بهترین نتایج را نمایش میدهد.
افزایش بازدید سایت میتواند از طریق خرید بازدید فیک یا از طریق روشهای طبیعی و تولید محتوی باشد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.بازدید فیک شاید در ظاهر بتواند به رتبه الکسا کمک کند ولی گوگل این بازدیدها را تشخیص میدهد و رتبه سایت را به شدت افت میدهد.
متا تگها به موتورهای جستجو موضوع محتوای صفحات سایت را اعلام میکنند. اطلاع موتورهای جستجو از موضوع صفحات بر سئو صفحات تاثیر میگذارد. متا تگها درون تگ Head در فایل Html درج میشوند.
با مطالعه این مقاله، با مفهوم نرخ پرش آشنا میشوید و راهکارهای عملی برای کاهش آن را میآموزید. با به کارگیری این ترفندها، شاهد افزایش تعامل کاربران و بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو خواهید بود.